У понеділок, 22 липня, член правління UA: Суспільне мовлення Микола Чернотицький оголосив про присвоєння логотипа UA: трьом філіям Суспільного – Київській, Запорізькій і Херсонській. Регіональні суспільні телеканали отримають назву UA: КИЇВ, UA: ЗАПОРІЖЖЯ та UA: ХЕРСОН відповідно.
Присвоєнням нових логотипів цим трьом філіям завершено перейменування регіональних мовників Суспільного з назв, що мали колишні обласні державні телерадіокомпанії. Логотип UA: є своєрідним знаком якості Суспільного. Філії отримують нові назви й фірмову графіку за результатами моніторингу ефірів, якщо програми всіх напрямів відповідають журналістським стандартам і цінностям Суспільного мовника.
“Регіональні філії Суспільного показали приклад якісної незалежної журналістики під час передвиборчої кампанії. Я вдячний усім командам, що в дуже короткі терміни змогли надати виборцям усю потрібну інформацію для свідомого вибору. Вітаю UA: КИЇВ, UA: ЗАПОРІЖЖЯ та UA: ХЕРСОН! Випробування виборами пройдено успішно”, – сказав Микола Чернотицький, член правління Суспільного, відповідальний за регіональний розвиток.
Нагадаємо, Суспільне мовлення об’єднує 2 національні (UA: ПЕРШИЙ і UA: КУЛЬТУРА) і 24 регіональні телеканали, 4 національні (UA: Українське радіо, UA: Радіо Культура, UA: Радіо Промінь, Всесвітня служба радіо “Україна”) та 24 регіональні радіостанції.