КНП «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради замовило рекламні і маркетингові послуги на суму 65 800 грн.
Про це йдеться у договорі, опублікованому на Prozorro.
Послуги херсонській лікарні надасть фізична особа-підприємець Євгенія Родіонова з Києва (на фото).
За ці гроші вона надасть цілий спектр послуг. Так, 21 600 гривень буде коштувати стратегія просування лікарні у соціальних мережах. Стратегія — це документ, в якому виконавиця проаналізує аудиторію, надасть рекомендації з просування та рекомендації щодо обʼємів постів.
Ще 44 200 гривень коштуватиме ведення соцмереж.
Євгенія Родіонова володіє торговельною маркою “Контент”. В мережі її називають журналісткою, маркетологинею і засновницею діджитал-маркетингової агенції Content.UA.
КНП «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня» очолює депутатка Херсонської районної ради від партії Ігоря Колихаєва Нам тут жити Інна Хороняк.