Херсонський державний аграрно-економічний університет замовив розробку нового офіційного вебсайту вишу.
Як вказано на Prozorro, закупівля відбулася за процедурою відкритих торгів з особливостями. Очікуваною вартістю виш вказав 144,3 тис. грн.

На аукціон прийшли два учасники – ТОВ “Мемо.Юа”, яке спочатку запропоновувало створити сайт за 96 тис. грн, та підприємець Олег Шевченко, який мав пропозицію вартістю 70 тис. грн.
Пізніше учасники ще більше знизили ціни на свої послуги – 30 тис. грн та 59 тис. грн відповідно.

Херсонський університет привабила низька вартість, яку запропонувало ТОВ “Мемо.Юа”, тож саме з цією компанією 4 листопада й було укладено договір, хоча ціна й була аномально низькою, на що вказала системи Prozorro.

У своєму обґрунтуванні низької ціни компанія пояснила, що така сума була запропонована у зв’язку зі спадом економіки та зменшенням обсягів замовлень. Тобто співробітники погодилися виконати договір за нижчою ціною задля забезпечення безперебійності роботи та отримання більших обсягів замовлень. Крім цього, за версією компанії, розробка сайту є творчим процесом, який не прив’язаний до чіткого кошторису та вартості похідних продуктів, а застосування ефективного технологічного процесу дозволяє досягти додаткової економії.
Тож, згідно з укладеними договором, новий сайт буде розроблений із застосуванням передових IT-рішень, зокрема використанням штучного інтелекту (контекстний пошук інформації на сайті повинен бути реалізований за допомогою сучасних методів та рішень в області штучного інтелекту) та має бути додана велика мовна модель.
Роботи мають бути завершені до 20 грудня 2025 року.
Як вказано на сайті компанії, вона розробляла сайти як державних органів та освітніх закладів, так і приватних компанії – АТБ, Новус, Малятко тощо.
Публікація створена в рамках проєкту Інституту висвітлення війни та миру (IWPR) «Посилення громадського контролю» за фінансової підтримки Норвегії.»

