Вчора ми писали, що майже 106 мільйонів гривень, які уряд виділив з Резервного фонду держбюджету на облаштування інфраструктури пунктів пропуску «Чонгар» і «Каланчак» на адміністративній межі з Кримом, фактично не були використані у 2018 році, а у 2019 бюджетному році їх використання неможливе.
Урядова постанова №584 передбачала, що одержувачем бюджетних коштів буде Українське державне підприємство по обслуговуванню іноземних та вітчизняних автотранспортних засобів «Укрінтеравтосервіс», що підпорядковується Мінінфраструктури, і яке очолює Михайло Яковлев, колишній помічник нардепа «Народного фронту» Максима Бурбака (Бурбак також очолював Мінінфраструктури відразу після Майдану). Він очолив підприємство в 2018 році, незадовго до прийняття урядом постанови про будівництво пунктів на межі з Кримом.
Виданню «Центр журналістських розслідувань» в Мінінфраструктури пояснили затримку з розробленням необхідної документації пояснили затримкою з виділенням землі Херсонською ОДА, яку очолює Андрій Гордєєв. В підсумку, у жовтні було відділено для КПВВ «Каланчак» площею 0,18 гектара замість запланованих 3,4 га. Для будівництва пункту «Чонгар» виділили ділянку вдвічі меншу – 2,7 га.
Андрій Гордєєв до того, як в 2016 році очолив Херсонську ОДА, був депутатом Верховної ради восьмого скликання від «Блок Петра Порошенка»
Інтереси Максима Бурбака на Херсонщині представляє одіозний начальник Чорноморського теруправління Укртрансбезпеки Ігор Пастух, який має великий вплив на губернатора (готує того до виборів мера Херсона). Отже, роботу свідомо саботував Ігор Пастух.
Ігор Пастух є носієм прізвиська “хазяїн міста”. Колись, запугуючи водія у facebooк він називав себе саме так, з підробного аккаунта. На даний час він є головою обласної організації партії “Народний фронт”.