КК «Київавтодор» 14 серпня за результатами тендеру замовила ТОВ «Спеціалізована механізована колона №23» ремонт моста Метро за 234,66 млн грн. Про це повідомляється у системі «Прозорро».
До 16 травня 2019 року капітально відремонтують автомобільні проїзди моста Метро через Русанівську протоку річки Дніпро.
За підсумковою відомістю ресурсів, вибірково перевірені ціни гарячекатаної арматурної сталі піску, щебеню, бетону й асфальтобетону відповідають ринку та іншим тендерам (тут і далі тендерні ціни вказано без ПДВ і доставки).
Елімінатор РТ замовили по 409 грн./кг. У минулому році ПАТ «Укргідроенерго» купувало елімінатор невідомої марки на чверть дешевше – по 316 грн./кг, а Черкаська САД елімінатор РТ у півтора раза дешевше – по 238 грн./кг.
Деформаційний шов із гумовим компенсатором D80 придбали по 13 100 грн./м. Торік він обійшовся «Укргідроенерго» у 9 667 грн./м, а Київській САД – у 9 400 грн./м, що в середньому на третину дешевше.
Гусасфальт-10 купили по 4 634 грн./т, а гусасфальт-15 – по 4 408 грн./т. Йдеться про запатентований Анатолієм Барановим литий асфальтобетон. Це на 9% дорожче від торішніх цін «Укргідроенерго», які становили відповідно 4 250 грн./т і 4 043 грн./т.
Бітумну мастику Bitumastic Joint замовили по 491 грн./кг. Це на 6% дорожче від торішньої ціни «Укргідроенерго» у 462 грн./кг і на 21% дорожче від торішньої ціни «Київавтодору» у 406 грн./кг.
Крім того, пучки попереднього напруження діаметром 15,7 мм коштують 223 грн./м.
Гарантійний строк на гранітні бортові камені становить 15 років, на деформаційні шви, покриття і гідроізоляцію проїжджої частини, захист від корозії, систему водовідведення, з’єднання моста з насипом, чавунні зливоприймальні решітки і люки, бетонні опорні плити під люки, огорожі та поручні – 10 років, на розмітку холодним пластиком – рік.
На заробітну плату піде 25,08 млн грн., тобто 11% загальної вартості підряду. На прибуток відведено ще 2% – 4,59 млн грн. Ціна угоди на 0,3% нижча від очікуваної вартості закупівлі у 235,36 млн грн.
ТОВ «Мостобудівельний загін №112» не допустили до торгів через якісь невідповідності документів на підтвердження досвіду, наявності техніки і лабораторії. Фірма оскаржила своє відхилення в АМКУ, заявивши, що подала всі документи у відповідності до вимог тендерної документації, але згодом відкликала скаргу, оскільки в ній «відпала потреба».
Єдиним конкурентом було вінницьке ТОВ «Будівельне управління механізації» Сергія Воловика і Дмитра Годованюка, причому ніхто не знижував ціну під час аукціону.
Херсонська «Спеціалізована механізована колона №23» («СМК № 23») належить Олені Опанащенко – дружині екс-нардепа від Партії регіонів та колишнього голови Ліберальної партії України Михайла Опанащенка. Керує фірмою його помічник Михайло Завалко.
Раніше партнерами Олени Опанащенко по цій фірмі були Олександр Дядйов і Роман Українець. У 2015 році Дядйов ішов у Херсонську облраду, а Українець – у Херсонську міськраду від партії «Відродження», першим номером якої був Михайло Опанащенко.
«СМК №23» входить у корпорацію «Укрмостобуд» разом із ТОВ «Мостобуд» іншого екс-нардепа-«регіонала» Володимира Продивуса, в однойменного ПАТ «Мостобуд» якого переможець орендує частину техніки. У ту саму корпорацію входить миколаївське ТОВ «Мостобудівельний загін №73», яке належить Олегу Веретинському та Андрію Копійці через ТОВ «Управління механізації цивільного будівництва» на чолі зі співзасновником нинішнього суперника «Будівельне управління механізації» Сергієм Воловиком.
Нагадаємо, співавтор проекту мосту Метро Георгій Росновський заявив у інтерв’ю «Громадському Радіо», що міст Метро може впасти. За його словам, небезпека обвалення виникла, бо під час будівництва напружувані пучки арматур не були як слід ізольовані. Через це вони вкрилися іржею, і на даний момент арматура перебуває у поганому стані.