ГУ Пенсійного фонду у Херсонській області звертає увагу одержувачів житлових субсидій та пільг, яким такі виплати призначені до 24 лютого 2022 року, які проживали на тимчасово окупованій території чи в зоні активних бойових дій та які з початку повномасштабної агресії не зверталися до органів соціального захисту населення чи Пенсійного фонду України за перепризначенням житлової субсидії або пільги.
Постановою Кабінету Міністрів України від 08.05.2023 No521 внесено зміни до постанови Уряду від 07.03.2022 No215, відповідно до яких Пенсійний фонд України з червня 2024 року припиняє нарахування та виплату пільг і житлових субсидій, що надавались згідно з цією постановою.
Враховуючи вищезазначене, даній категорії громадян для продовження отримання житлових субсидій та пільг необхідно до 1 липня 2024 року особисто звернутись та подати відповідну заяву або до:
– найближчого сервісного центру Пенсійного фонду України;
– уповноважених посадових осіб виконавчих органів сільських, селищних, міських рад відповідних територіальних громад;
– ЦНАПів.
До заяви долучаються також інші документи, необхідні для встановлення права/подовження виплати пільг або житлових субсидій, в тому числі:
– паспорт громадянина України в формі книжки або ID-картки;
– довідку про зареєстроване місце проживання (додаток 13 до ID-картки), за наявності;
– довідку про реєстраційний номер облікової картки платника податків (у разі відмови через свої релігійні переконання від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків потрібно мати відмітку в паспорті);
– посвідчення, що підтверджує пільгову категорію (для пільговиків);
– довідку внутрішньо переміщеної особи або договір оренди (у разі призначення виплат за фактичним місцем проживання) та інші документи, які передбачені постановами Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 No848 (для житлових субсидій) та від 17.04.2019 No373 (для пільг).
За можливості, рекомендуємо надати квитанції про оплату житлово- комунальних послуг, або інші документи, які містять актуальні реквізити особових рахунків та реквізити постачальників послуг.
У разі неможливості звернення до сервісного центру ПФУ заяву та інші документи можна надіслати до Пенсійного фонду поштовим відправленням або подати через вебпортал електронних послуг ПФУ https://portal.pfu/gov/ua чи засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (Дія).
У разі подання заяви через вебпортал електронних послуг ПФУ необхідно спочатку зайти в особистий кабінет, у розділі “Комунікації з ПФУ” обрати пункт “Заява на житлову субсидію чи пільгу”, підпункт “Заява про призначення та надання житлової субсидії/пільги”. Далі заповнити онлайн-форми, додати необхідні скановані документи, сформувати заяву, накласти кваліфікований електронний підпис та надіслати до ПФУ.