Для платників ПДВ запроваджено новий електронний сервіс


27 сентября 2017 года.

На офіційному веб-порталі ДФС України розміщено чимало електронних сервісів, за допомогою яких платники можуть знайти корисну інформацію. Найфункціональнішим із них є «Електронний кабінет платника», можливості якого постійно розширюютья. Відтепер платники податку на додану вартість (далі - ПДВ) мають доступ в режимі реального часу до складених ними чи їх контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування (далі - ПН/РК).

Зокрема, платники ПДВ, після ідентифікації з використанням електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів, можуть переглядати в особистому кабінеті відомості щодо зареєстрованих ПН/РК, реєстрацію яких зупинено відповідно до вимог п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, а також щодо яких комісією ДФС прийнято рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН).

Пошук інформації в ЄРПН здійснюється за основними реквізитами ПН/РК, а також за індивідуальним податковим номером продавця та покупця товарів/послуг. Також платники мають можливість завантажити ПН/РК в електронному вигляді (у форматі xml з ЕЦП).

Крім того, в Електронному кабінеті для платників ПДВ функціонують наступні сервіси:

- перегляд даних Реєстру платників ПДВ в режимі он-лайн;
- формування та надсилання Реєстраційної заяви платника податку на додану вартість, сервісних запитів та отримання витягів на них;
- подання Податкової декларації з податку на додану вартість;
- доступ до проведених операцій та руху коштів на електронному рахунку в Системі електронного адміністрування ПДВ;
- реєстрація ПН/РК в ЄРПН.

За інформацією прес-служби Головного управління ДФС у Херсонській області

Теги: ДФС
Новости по теме
Комментарии (0)

Новости