Фахівці Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області під час ревізії місцевих бюджетів за період з 01.04.2015 по 01.11.2016 на території Голопристанського району встановили фінансових порушень на загальну суму 10,74 млн грн.
Про це повідомляє прес-служба Управління.
У 2014-2016 роках за рахунок коштів районного бюджету утримувалась дитяча школа мистецтв, тобто кошти використані не за цільовим призначенням на суму 5,31 млн грн. В той же час, згідно з вимогами Бюджетного кодексу України, такі видатки необхідно було провести за рахунок коштів бюджету міста Гола Пристань, що має статус міста обласного значення.
Аналогічно за рахунок коштів районного бюджету функціонувала бібліотека, де обслуговуються виключно городяни, хоча витрати необхідно було провести за рахунок коштів бюджету міста обласного значення Гола Пристань на суму 1,89 млн грн.
ДП «Збур’ївське лісомисливське господарство» безпідставно використало 726 літрів бензину марки А-92 на патрулювання лісових масивів загалом на суму 13,47 тис. грн.
Комунальна установа «Фінансово-господарська група з обслуговування закладів та установ освіти» Голопристанської райради (далі – Установа) безпідставно сплатила 563,23 тис. грн за комунальні послуги та енергоносії, спожиті в ході організації харчування учнів шкіл, хоча, відповідно до вартості послуг, вказані витрати підлягали здійсненню за рахунок батьківських коштів.
Аудитори встановили, що видатки на утримання сторожів Іванівської і Великоклинівської шкіл здійснювалися за рахунок фінансування Таврійської та Садівської загальноосвітніх шкіл загалом на 192,19 тис. грн.
Виявлено порушення щодо нарахувань і виплати зарплати. Зокрема, деяким керівникам гуртків загальноосвітніх шкіл зайво виплачено заробітку, при фактичному невиконанні роботи, на загальну суму 30,07 тис. грн. Тренерам-викладачам ДЮСШ відділення з веслування на байдарках і каное, без фактичного виконання навчальних годин, виплачено заробітну плату в сумі 43,56 тис. грн. Крім того, окремі «відповідальні» посадові особи ДЮСШ списували готівку без документального підтвердження загалом на 52,2 тис. грн.
Встановлено невідповідність даних про фактично виконані обсяги робіт, внесених підрядниками до актів приймання будівельних робіт, на суму 65,22 тис. грн.
В Установі не перебували на обліку транспортні засоби, які передано навчальним закладам у безоплатне та безстрокове користування на загальну суму 2,45 млн грн.
За порушення порядку організації і ведення бухгалтерського обліку та бюджетного законодавства на посадовців складено 6 адміністративних протоколів.
Відповідно вимог Бюджетного кодексу України, за порушення бюджетного законодавства застосовано фінансову санкцію – зупинення операції з бюджетними коштами.
Про результати ревізій поінформовано правоохоронні органи.