Антикорупційний сервіс «Пульс» перевірили 57 херсонських підприємців
За 8 місяців 2016 року на антикорупційний сервіс «Пульс» Державноїфіскальної служби України надійшло 57 повідомлень від платників та мешканців Херсонської області. Їх кількість скоротилась майже на половину порівняно з минулорічним періодом.
Серед проблемних питань, які турбували херсонських підприємців, терміни подання податкової звітності та проблеми щодо діяльності органів ДФС. Усі звернення вирішено у встановлені законодавством терміни.
Нагадаємо, сервіс «Пульс» - один з інструментів боротьби з корупцією в органах ДФС та оперативного реагування на актуальні питання, які виникають у підприємницькій діяльності суб'єктів господарювання. «Пульс» працює за принципом зворотного зв'язку - оператори приймають звернення та повідомлять про результати перевірки та вжиті заходи. Номер цілодобової телефонної лінії: (044) 284-00- 07.
- Мінреінтеграції застерегло херсонських освітян від переходу на російські стандарти, назвавши це колабораціонізмом
- РРО у «смартфоні» використовують 32 херсонських бізнесмена
- Сергій Притула придбав 40 захисних костюмів для херсонських медиків
- Представників херсонських ОТГ запрошують до участі в міжнародному навчальному проекті
- Швидкісний інтернет встановлено на сервісних зонах КПВВ "Чонгар" та "Каланчак"
- Судження замість фактів, клікбейт, неперевірена інформація: маніпуляції в заголовках херсонських медіа
- Вбивство Катерини Гандзюк: ДБР має далі розслідувати справу про недбалість херсонських поліцейських
- Три чверті херсонських водіїв ігнорують ремені безпеки - дослідження Кампанії "За безпечні дороги"
- Херсонських студентів запрошують до участі у Всеукраїнському конкурсі
- За сервісні послуги МВС до бюджету надійшло майже 2,5 мільйони гривень
- Просмотров: 1318
- 0
- 0