30 листопада ДУ «Місцеві дороги Херсонщини» підписала договір з ТОВ «Миколаївбудцентр» з поточного середнього ремонту дороги місцевого значення О220404 Давидів Брід – Калинівське – Бобровий Кут вартістю 25,8 млн гривень. Про це повідомляється у системі «Прозорро».
Знижка компанії по відношенню до очікуваної вартості предмета закупівлі становить 34%. При цьому «Миколаївбудцентр» на аукціоні зустрівся із шістьма конкурентами – ТОВ «Мего ЛТД», ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56», ДП «Лидер», ТОВ «Експодор», ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», ТОВ «Південь-Дорбуд».
Згідно з локальним кошторисом, компанія запропонувала такі ціни на будівельні матеріали ( з ПДВ):
- Гарячий щільний крупнозернистий та дрібнозернистий асфальт – 1 920 грн/т;
- Щебенево-піщана суміш С5 – 612 грн/м3;
- Щебінь фракції 20-40 мм та 40-70 мм марки М1000 – 540 грн/м3;
- Бітумна дорожня емульсія – 12 930 грн/т;
- Бетонні готові важкі суміші класу В10, крупності заповнювача бiльше 20 до 40 мм – 2 490 грн/т, класу В25 крупності заповнювача більше 10 до 20 мм – 2 983 грн/т;
Розцінки «Миколаївбудцентру» на крупнозернистий та дрібнозернистий асфальт є на 10-18% нижчими за пропозицію ТОВ «Мего ЛТД» на тендері з поточного середнього ремонту дороги місцевого значення О220404 Давидів Брід – Калинівське – Бобровий Кут у цього ж Замовника, де крупнозернистий асфальт із доставкою та ПДВ коштував 2 094 грн/т, а дрібнозернистий – 2 335 грн/т. Також середня ціна на щебінь різноманітних фракцій у «Мего ЛТД» є на 10% вищою за аналогічну позицію у «Миколаївбудцентр». Різниця у 20% в ціні на користь «Миколаївбудцентру» і на дорожню бітумну емульсію – 12 930 грн/т проти 15 378 грн/т. Дорожче в компанії на 15% лише щебенево-піщана суміш С5 – 612 грн/м3 проти 516 грн/м3 у «Мего ЛТД».
Згідно з моніторингом цін на будівельні матеріали ДерждорНДІ за жовтень по Херсонській області, крупнозернистий та дрібнозернистий асфальт коштували 2 255 грн/т та 2 300 – 2 500 грн/т відповідно; щебенево-піщана суміш С5 коштувала 750 грн/м3, а щебінь різноманітних фракцій – 627 – 771 грн/м3, тобто ціни на будівельні матеріали «Миколаївбудцентр» в середньому нижче, ніж у моніторингу ДерждорНДІ на 18-22%.
Протягом 2020 року ТОВ «Миколаївбудцентр» отримав дорожніх підрядів на загальну суму 309,35 млн гривень. Більшу частину від цієї суми – 208,23 млн гривень – компанія отримала на тендерах ДП «Дороги Харківщини». Трьома іншими Замовниками були Департаменти Дорожнього господарства Львівської і Миколаївської ОДА, а також Управління дорожнього господарства Одеської міської ради. При цьому за весь 2020 рік компанія жодного разу не виграла на тендерах Укравтодору. При цьому платформою «Ліга антитрасту» неодноразово фіксувалася змова між компанією і лідером Національної асоціації дорожників України – ТОВ «Ростдорстрой». На мільярдних тендерах Укравтодору «Миколаївбудцентр» неодноразово, не будучи учасником закупівлі, скаржився на допущення інших компаній, які не входили в НАДУ. В результаті такого успішного оскарження на тендерах залишалися лише лідери картелю.
Компанії «Полтавабудцентр», «Миколаївбудцентр», «Граніт-001» та «БК «Дорлідер» у різний час були засновані Араіком Амірханяном або його родичами, та підтримують тісні господарські стосунки. Амірханян та його компанії є фігурантами десятків кримінальних проваджень СБУ, поліції та податкової.
Антимонопольний комітет у 2017- 2019 роках вже карав компанії «Дорлідер» і «Полтавабудцентр» за узгоджені дії на тендерах. Фірми потрапили у «чорний список» АМКУ, тож нині їм заборонено приймати участь у державних торгах.