Центр зайнятості у Херсоні надає список оновлених вакансій.
Інформацію опублікували на сайті Херсонської міськради.
📍 Локація: Херсон
🏢 В ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ потрібен:
🗄Посада/професія: головний спеціаліст управління обслуговування громадян, відділ обслуговування громадян (сервісний центр)
💳 З/пл 31992.00 грн.
📋Вимоги: вища освіта “Економіка”, “Облік і оподаткування”, впевнений користувач ПК, вільне володіння українською мовою, з досвідом роботи 3 роки.
📝Обов’язки: прийом документів на призначення/перерахунок пенсій, житлових субсидій та пільг, страхових виплат, соціальних допомог. Здійснення їх попередньої правової оцінки під час здійснення особистого прийому громадян, у тому числі на виїзних прийомах та на віддалених робочих місцях. Прийом документів на оформлення допомоги на поховання та на виплату недоотриманої пенсії за померлого пенсіонера.
Умови роботи: 5-денний робочий тиждень.
Більш детальна інформація:
👤Тетяна
☎️ 0675885651
📍 Локація: Херсон
🏢 В ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ потрібен:
🗄Посада/професія: головний спеціаліст управління інформаційних систем та електронних реєстрів, відділ адміністрування інформаційних систем
💳 З/пл 31992.00 грн.
📋Вимоги: вища освіта “Комп’ютерна інженерія”, впевнений користувач ПК, вільне володіння українською мовою, з досвідом роботи 3 роки.
📝Обов’язки: забезпечення організації комплексних заходів, щодо роботи локальної мережі та парку комп’ютерної техніки Головного управління, адміністрування ресурсів інформаційно-комунікаційної системи, мережевих сервісів, серверів, антивірусного та мережевого захисту інформації та засобів безпеки.
Умови роботи: 5-денний робочий тиждень.
Більш детальна інформація:
👤Тетяна
☎️ 0675885651
📍 Локація: Херсон
🏢 В ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ потрібен:
🗄Посада/професія: головний спеціаліст управління з питань виплат, відділ опрацювання документації
💳 З/пл 31992.00 грн.
📋Вимоги: вища освіта “Економіка”, “Облік і оподаткування”, впевнений користувач ПК, вільне володіння українською мовою, з досвідом роботи 3 роки.
📝Обов’язки: проведення перевірки та візування пенсійних справ, документації, справ по страхових виплатах, житлових субсидіях, пільгах відповідно до норм чинного законодавства та їх затвердження в підсистемах “Призначення та виплата пенсій” та “Призначення та виплата деяких соціальних виплат”.
Умови роботи: 5-денний робочий тиждень.
Більш детальна інформація:
👤Тетяна
☎️ 0675885651
📍 Локація: Херсон
🏢 В ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ потрібен:
🗄 Посада/професія: психолог
💳 З/пл 22000.00 грн.
📋 Вимоги: вища освіта “Психологія”, вільне володіння українською мовою, впевнений користувач ПК.
📝 Обов’язки: сектору з питань охорони праці та цивільного захисту. Забезпечення психологічного супроводу персоналу з аспекту збереження психічного здоров’я. Проведення заходів з психологічного відбору кандидатів на посади. Розробка та проведення тренінгів та вебінарів з метою формування у персоналу відповідних професійно важливих психологічних якостей з урахуванням особливостей професійної діяльності.
❗️Можливе отримання одноразової фінансової допомоги у розмірі 60 тис. грн. за умови працевлаштування молоді.
Умови роботи: 5-денний робочий тиждень.
Більш детальна інформація:
👤Тетяна
☎️ 0675885651
📍 Локація: Херсон
🏢 В ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ потрібен:
🗄Посада/професія: юрисконсульт відділу юридичного управління представництва інтересів в судах та інших органах
💳 З/пл 41590.00 грн.
📋Вимоги: вища освіта “Право”, впевнений користувач ПК, вільне володіння українською мовою, з досвідом роботи 3 роки.
📝Обов’язки: представництво та захист інтересів в судах під час розгляду судових спорів та в інших органах державної влади чи органах місцевого самоврядування під час вирішення правових питань. Взаємодія з правоохоронними органами та органами виконавчої служби.
Умови роботи: 5-денний робочий тиждень.
Більш детальна інформація:
👤Тетяна
☎️ 0675885651
📍 Локація: Херсон
🏢 В КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЕКОПОЛІС” ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ потрібен:
🗄Посада/професія: сортувальник відходів
💳З/пл 11000.00 грн.
📋Вимоги: повна загальна середня освіта, без досвіду роботи. Дотримуватися правил охорони праці та протипожежної безпеки. Впорядковані військово – облікові документи для чоловіків. Робота пов’язана з фізичними навантаженнями.
📜Обов’язки: збирання та сортування вторинної сировини. Приймання, зважування, розсортовування, розкладання, пакування в тару вторинної сировини.
Умови роботи: 5 – денний робочий тиждень, працювати згідно графіку роботи з 08:00 до 17:00. Випробувальний термін строком 1 місяць.
Більш детальна інформація:
👤 Надія
☎️ 0992368033
📍 Локація: Херсон
🏢 В КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЕКОПОЛІС” ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ потрібен:
🗄Посада/професія: головний бухгалтер
💳З/пл 22619.00 грн.
📋Вимоги: вища освіта, з досвідом роботи 1 рік. Впевнений користувач ПК. Знання програм M.E.Doc, Merega та системи дистанційного обслуговування “Клієнт Казначейства – Казначейство”, досвід роботи в бюджетній сфері.
📜Обов’язки: Організація та ведення бухгалтерського обліку та статистичної звітності. Планування та контроль виконання бухгалтерських операцій, забезпечення правильності нарахування і перерахування видатків.
❗ Можливість отримання одноразової грошової допомоги у розмірі 60 тис. грн. за умови працевлаштування молоді.
Умови роботи: 5 – денний робочий тиждень, працювати згідно графіку роботи з 08:00 до 17:00 Випробувальний термін строком 1 місяць.
Більш детальна інформація:
👤 Надія
☎ 0992368033
📍 Локація: Херсон
🏢 В КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЕКОПОЛІС” ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ потрібен:
🗄Посада/професія: водій автотранспортних засобів (на час відсутності основного працівника)
💳З/пл 12699.00 грн.
📋Вимоги: повна загальна середня освіта, професійно-технічна освіта, з досвідом роботи 1 рік. Водійське посвідчення категорії “В”, “С”, “С1”, “СЕ”. Впорядковані військово – облікові документи для чоловіків.
📜Обов’язки: керувати автомобільними транспортними засобами марки Iveco та DAF за різних дорожніх умов. Вести шляхові листи, відзначаючи маршрути слідування, пройдений кілометраж, витрати палива. Подавати автотранспортний засіб для навантаження та розвантаження.
❗ Можливість отримання одноразової грошової допомоги у розмірі 60 тис. грн. за умови працевлаштування молоді (у разі складання трудового договору строком не менше 2 років).
Умови роботи: 5 – денний робочий тиждень, працювати згідно графіку роботи з 08:00 до 17:00. Проходження випробувальних завдань на професійну майстерність.
Більш детальна інформація:
👤 Надія
☎ 0992368033
📍 Локація: с. Музиківка
🏢 В КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ” МУЗИКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ потрібен:
🗄 Посада/професія: бухгалтер
💳 З/пл 15 000.00 грн.
📋 Вимоги: вища освіта “Облік і оподаткування”, впевнений користувач ПК, досвід роботи в програмі “Дебет Плюс” (є можливість навчитись).
📜 Обов’язки: ведення бухгалтерського обліку в бюджетній установі за допомогою програми “Дебет Плюс”. Здійснення нарахування заробітної плати та грошового забезпечення, складання звітності по єдиному внеску, проведення інвентаризації матеріальних засобів, облік основних засобів та палива. Ведення кадрової документації.
❗️Можливість отримання одноразової грошової допомоги у розмірі 60 тис грн за умови працевлаштування молоді.
Умови роботи: 5 – денний робочий тиждень, з 08.00 до 17.00
Більш детальна інформація:
👤Тетяна
☎️0675885651
📍Локація: Херсон
🏢 В ХЕРСОНСЬКА ФІЛІЯ ДП “ОДЕСАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ” потрібен:
🗄Посада/професія: інженер-електрик
💳 З/пл 14800.00 грн., додатково нараховується премія за виконання плану.
📋Вимоги: вища освіта “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка”, впорядковані військові документи, досвід роботи 2 роки, мати групу допуску з електробезпеки не нижче ІІІ (бажано IV або V). Знання нормативів з електробезпеки, вміння працювати з електротехнічною документацією.
📝Обов’язки: займається забезпеченням якості та точності вимірювань електричних величин, а також розробкою та впровадженням метрологічного забезпечення для електротехнічного обладнання та систем; забезпечує відповідність вимірювань встановленим стандартам і нормам, бере участь у розробці та впровадженні нових методик вимірювань, а також у калібруванні та атестації вимірювального обладнання.
❗️Можливість отримання одноразової грошової допомоги у розмірі 60 тис. грн. за умови працевлаштування молоді.
Умови роботи: 5 – денний робочий тиждень.
Більш детальна інформація:
👤 Тетяна
☎️ 0675885651
📍Локація: Херсон
🏢 В ХЕРСОНСЬКА ФІЛІЯ ДП “ОДЕСАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ” потрібен:
🗄Посада/професія: інженер – теплотехнік
💳 З/пл 14800.00 грн., додатково нараховується премія за виконання плану.
📋Вимоги: вища освіта “Теплоенергетика”, впорядковані військові документи, досвід роботи 2 роки, знання нормативної документації: державного стандарту України (ДСТУ) і державних будівельних норм (ДБН), вміння працювати з проєктними програмами.
📝Обов’язки: займається забезпеченням точності та надійності вимірювань теплових процесів та обладнання; відповідає за розробку, впровадження та підтримку систем метрологічного контролю теплотехнічного обладнання, забезпечення відповідності обладнання та процесів встановленим стандартам і нормативам.
❗️Можливість отримання одноразової грошової допомоги у розмірі 60 тис. грн. за умови працевлаштування молоді.
Умови роботи: 5 – денний робочий тиждень, працювати за графіком: 08:30 – 16:45.
Більш детальна інформація:
👤 Тетяна
☎️ 0675885651
📍Локація: Херсон
🏢 В ПЕРШИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ потрібен:
🗄Посада/професія: фахівець з публічних закупівель
💳 З/пл 28000.00 грн.
📋Вимоги: вища освіта, впевнений користувач ПК, вільне володіння українською мовою. Обов’язкова наявність Сертифіката про рівень володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель. Знання електронної системи публічних закупівель Prozorro.
📝Обов’язки: здійснення підготовки проєктів документів, пов’язаних з проведенням публічних закупівель. Підготовка тендерної документації та організація процедур закупівель; забезпечення виконання умов укладених договорів та контроль за якістю поставлених товарів, робіт або послуг. Працювати в електронній системі публічних закупівель Prozorro.
❗️Можливість отримання одноразової грошової допомоги у розмірі 60 тис. грн. за умови працевлаштування молоді.
Умови роботи: 5 – денний робочий тиждень.
Більш детальна інформація:
👤 Тетяна
☎️ 0675885651
📍 Локація: Херсон
🏢 В ДЕПАРТАМЕНТ ЗДОРОВ’Я ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ потрібен:
🗄 Посада/професія: головний спеціаліст відділу організаційно – кадрової роботи та звернень громадян
💳 З/пл 11855.00 грн. за роботу в зоні активних бойових дій (м. Херсон) оклад нараховується та виплачується в подвійному розмірі.
📋 Вимоги: вища освіта, вільне володіння державною мовою, впевнений користувач ПК, з досвідом роботи 1 рік.
📝 Обов’язки: заповнення, облік і зберігання трудових книжок та особових справ працівників, оформлення листків тимчасової непрацездатності. Приймання документів від кандидатів на зайняття вакантних посад державної служби категорій “Б” та “В”; планування професійного навчання державних службовців, підготовка проєктів наказів з особового складу та про надання відпусток, відряджень. Ведення звітно – облікової документації відділу.
Умови роботи: 5 – денний робочий тиждень.
Більш детальна інформація:
👤Тетяна
☎️ 0675885651
📍 Локація: Херсон
🏢 В ДЕПАРТАМЕНТ ЗДОРОВ’Я ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ потрібен:
🗄 Посада/професія: головний спеціаліст відділу організаційно – кадрової роботи та звернень громадян
💳 З/пл 11855.00 грн. за роботу в зоні активних бойових дій (м. Херсон) оклад нараховується та виплачується в подвійному розмірі.
📋 Вимоги: вища освіта, вільне володіння державною мовою, впевнений користувач ПК, з досвідом роботи 1 рік.
📝 Обов’язки: заповнення, облік і зберігання трудових книжок та особових справ працівників, оформлення листків тимчасової непрацездатності. Приймання документів від кандидатів на зайняття вакантних посад державної служби категорій “Б” та “В”; планування професійного навчання державних службовців, підготовка проєктів наказів з особового складу та про надання відпусток, відряджень. Ведення звітно – облікової документації відділу.
Умови роботи: 5 – денний робочий тиждень.
Більш детальна інформація:
👤Тетяна
☎️ 0675885651
📍 Локація: Херсон
🏢 В ДЕПАРТАМЕНТ ЗДОРОВ’Я ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ потрібен:
🗄 Посада/професія: головний спеціаліст відділу економіки та фінансового забезпечення
💳 З/пл 11855.00 грн. за роботу в зоні активних бойових дій (м. Херсон) оклад нараховується та виплачується в подвійному розмірі.
📋 Вимоги: вища освіта, “Економіка”, вільне володіння державною мовою, впевнений користувач ПК, з досвідом роботи 1 рік.
📝 Обов’язки: організація та забезпечення складання обласними закладами охорони здоров’я кошторисів витрат і розрахунків до них по бюджетним коштам, проведення перевірки правильності складання цих документів. Доведення до розпорядників коштів обсягів асигнувань, що виділяються з обласного бюджету. Прийом, обробка та формування зведених заявок на фінансування; здійснення його розподілу та аналізу використання бюджетних коштів.
Умови роботи: 5 – денний робочий тиждень.
Більш детальна інформація:
👤Тетяна
☎️ 0675885651
📍 Локація: Херсон
🏢 В ДЕПАРТАМЕНТ ЗДОРОВ’Я ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ потрібен:
🗄 Посада/професія: заступник начальника управління з організації медичної допомоги населенню, медичних кадрів та звернень громадян – начальник відділу з організації медичної допомоги населенню, охорони материнства та дитинства
💳 З/пл 16507.00 грн. за роботу в зоні активних бойових дій (м. Херсон) оклад нараховується та виплачується в подвійному розмірі.
📋 Вимоги: вища освіта, “Медицина”, вільне володіння державною мовою, впевнений користувач ПК, з досвідом роботи 3 роки.
📝 Обов’язки: виконання національних, загальнодержавних, регіональних програм, що стосуються організації надання медичної допомоги населенню; організація та контроль надання медичної допомоги населенню, спрямованої на запобігання та зниження загальної смертності та інвалідності населення.
Умови роботи: 5 – денний робочий тиждень.
Більш детальна інформація:
👤Тетяна
☎️ 0675885651
📍 Локація: Херсон
🏢 В ДЕПАРТАМЕНТ ЗДОРОВ’Я ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ потрібен:
🗄 Посада/професія: головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку, фінансової звітності та супроводу державних програм
💳 З/пл 11855.00 грн. за роботу в зоні активних бойових дій (м. Херсон) оклад нараховується та виплачується в подвійному розмірі.
📋 Вимоги: вища освіта, “Облік і оподаткування”, вільне володіння державною мовою, впевнений користувач ПК, з досвідом роботи 1 рік.
📝 Обов’язки: ведення обліку по виконанню бюджету апарату управління, проведення нарахування заробітної плати працівникам, нарахування і перерахування платежів до бюджету, податків. Відображення в бухгалтерському обліку операцій, пов’язаних з рухом грошових коштів і товарно – матеріальних цінностей. Складання та подання звітності до відповідних фондів та об’єднаної звітності з податків.
Умови роботи: 5 – денний робочий тиждень.
Більш детальна інформація:
👤Тетяна
☎️ 0675885651
📍 Локація: Херсон
🏢 В ДЕПАРТАМЕНТ ЗДОРОВ’Я ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ потрібен:
🗄 Посада/професія: головний спеціаліст відділу економіки та фінансового забезпечення
💳 З/пл 11855.00 грн. за роботу в зоні активних бойових дій (м. Херсон) оклад нараховується та виплачується в подвійному розмірі.
📋 Вимоги: вища освіта, “Економіка”, вільне володіння державною мовою, впевнений користувач ПК, з досвідом роботи 1 рік.
📝 Обов’язки: підготовка бюджетних запитів по енергоносіях та затвердження лімітів використання у фізичних обсягах; моніторинг кредиторської заборгованості по енергоносіях; моніторинг постачання, монтажу та передачі медичного обладнання, придбаного за кошти субвенції з державного бюджету, та використання коштів субвенції; моніторинг інформації про пошкодження (знищення) будівель та приміщень, знищення або викрадення майна на території області.
Умови роботи: 5 – денний робочий тиждень.
Більш детальна інформація:
👤Тетяна
☎️ 0675885651
📍 Локація: Херсон
🏢 В ДЕПАРТАМЕНТ ЗДОРОВ’Я ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ потрібен:
🗄 Посада/професія: головний спеціаліст відділу економіки та фінансового забезпечення
💳 З/пл 11855.00 грн. за роботу в зоні активних бойових дій (м. Херсон) оклад нараховується та виплачується в подвійному розмірі.
📋 Вимоги: вища освіта, “Економіка” або “Облік і оподаткування”, вільне володіння державною мовою, впевнений користувач ПК, з досвідом роботи 1 рік.
📝 Обов’язки: підготовка бюджетних звітів та розрахунків потреби в коштах до проєкту обласного бюджету по доходах та видатках на фінансування заходів закладів охорони здоров’я, які утримуються за рахунок коштів обласного бюджету; здійснення контролю за ефективним використанням бюджетних коштів. Забезпечення складання закладами охорони здоров’я проєктів кошторисів, розрахунків до них. Формування паспортів бюджетних програм, складання звітів.
Умови роботи: 5 – денний робочий тиждень.
Більш детальна інформація:
👤Тетяна
☎️ 0675885651
📍 Локація: Херсон
🏢 В ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ потрібен:
🗄Посада/професія: головний спеціаліст відділу профілактики та розслідування нещасних випадків управління контрольно-перевірочної роботи
💳 З/пл 41590.00 грн.
📋Вимоги: вища освіта, вільне володіння державною мовою, впевнений користувач ПК, досвід практичної роботи у сфері охорони праці від 3 років.
📝Обов’язки: участь у розслідуванні нещасних випадків на виробництві, а також професійних захворювань та розробленні заходів щодо профілактики нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань. Участь у навчанні, підвищенні рівня та перевірці знань з питань охорони праці посадових осіб, які вирішують питання охорони праці та інше.
Умови роботи: 5-денний робочий тиждень.
Більш детальна інформація:
👤Тетяна
☎️ 0675885651
📍Локація: Херсон
🏢 В ПЕРШИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ потрібен:
🗄Посада/професія: юрисконсульт
💳 З/пл 28000.00 грн.
📋Вимоги: вища освіта “Право”, впевнений користувач ПК, вільне володіння українською мовою, знати: законодавчі акти, що регламентують виробничо-господарчу і фінансову діяльність підприємства; чинне законодавство: цивільне, трудове, фінансове, адміністративне право; податкове законодавство.
📝Обов’язки: здійснювати методичне керівництво правової роботи на підприємстві, надавати правову допомогу структурним підрозділам; надавати висновки про відповідність чинному законодавству проєктів наказів, положень, розпоряджень та інших документів підприємства; брати участь у роботі з оформлення господарських договорів, готувати висновки про їх юридичну спроможність.
Умови роботи: 5 – денний робочий тиждень.
Більш детальна інформація:
👤 Тетяна
☎️ 0675885651
📍Локація: Херсон
🏢 В КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ХЕРСОНСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ТРАНСПОРТНИЙ СЕРВІС” ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ потрібен:
🗄Посада/професія: референт
💳 З/пл 10295.00 грн.
📋Вимоги: вища освіта, вільне володіння державною мовою, досвід роботи з документами.
📝Обов’язки: робота з документами (підготовка та друкування), обробка та збір інформації засобами Інтернет, планування зустрічей керівника, обслуговування клієнтів телефоном та особисто, реєстрація документів в електронних журналах.
Умови роботи: 5 – денний робочий тиждень, графік роботи: 08:00 – 16:30.
Більш детальна інформація:
👤 Тетяна
☎️ 0675885651
📍 Локація: Херсон
🏢 В ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАПІРНА ГАЛИНА ОЛЕГІВНА (кафе “Doner market”) потрібен:
🗄Посада/професія: касир торгівельного залу.
💳З/пл від 8000.00 грн, додатково нараховуються бонуси, премії.
📋Вимоги: професійно – технічна освіта, вільне володіння українською мовою, навички роботи з готівкою. З досвідом роботи 1 рік.
📜Обов’язки: Здійснює обслуговування клієнтів. Приймає замовлення для кухні та видає клієнтам, надає інформацію про меню. Проведення розрахунків за товар, ведення документації, забезпечення збереження цінностей та підтримки порядку на робочому місці.
Умови роботи: підсумований облік робочого часу. Працювати згідно графіку: чотири дні робочих, два дні вихідні (09:00 – 16:00).
Більш детальна інформація:
👤 Олена
☎️ 0501831720

