Абонент Шпагін С.П. хоче примусити Водоканал протиправно відремонтувати належний йому трубопровід за кошти підприємства, тобто за рахунок інших херсонців. Цим він відволікає зусилля працівників Водоканалу від виконання прямих обов’язків – тільки об’єм офіційного листування підприємства з абонентом Шпагіним та компетентними органами, починаючи з квітня 2016 року, вже налічує 358 аркушів!
Суть справи проста: абонент Шпагін С.П. відмовляється визнавати той факт, що належний йому трубопровід він має лагодити за власний кошт, й більше року зухвало намагається довести свою правоту у різноманітних інстанціях. Навіть домігся відкриття справи у обласному відділенні Антимопольного комітету України, розгляд якої завершився не на його користь.
Так у своєму листі від 06.07.2017 Адміністративна колегія обласного відділення Антимопольного комітету України ПОСТАНОВИЛА: закрити провадження у справі від 12.08.2016 №40/2-16 у зв’язку з:
– виконанням Водоканалом рекомендацій адміністративної колегії обласного відділення Антимонапольного комітету України від 13.12.2016 №2/99-рк/к.
– не доведенням вчинення правопорушення Водоканалом в частині укладення договору про надання послуг з постачанням холодної води і водовідведення із споживачем.
Подібне рішення винесла й Інспекція з питань захисту прав споживачів у Херсонській області. У АКТі Інспекції від 27.06.2017 року зазначено наступне: «Виходячи з вище викладеного Водоканалу РЕКОМЕНДОВАНО визначити точку розподілу, у якій здійснюється передача послуги водопостачання та відповідно яка є точкою відповідальності за стан мереж, та направити лист споживачеві Шпагіну С.П. з повідомленням про визначену точку розподілу. Після чого споживачеві необхідно звернутись до спеціалізованої організації з заявою про виконання робіт з ремонту тієї частини водопровідного вводу, яка знаходиться в зоні відповідальності за стан мереж споживача…».
Але всі ці рішення не зупиняють спроби пана Шпагіна все таки вирішити своє особисте питання за чужий рахунок. Через це працівники Водоканалу змушені вчергове й вчергове готувати різноматні листи, роз’яснення, відповіді, повторювати їх зміст у соціальних мережах. А ще спілкуватися з представниками різноманітних структур з питання «абонента Шпагіна».
Керівництво Водоканалу наперед вибачається перед іншими жителями Херсону за можливу ситуацію, коли працівники підприємства будуть змушені вчергове «вирішувати» питання «абонента Шпагіна» й не матимуть можливості оперативно реагувати на інші запити.