"Абонент Шпагін" против херсонського Водоканалу


13 июля 2017 года.

Абонент Шпагін С.П. хоче примусити Водоканал протиправно відремонтувати належний йому трубопровід за кошти підприємства, тобто за рахунок інших херсонців. Цим він відволікає зусилля працівників Водоканалу від виконання прямих обов'язків - тільки об'єм офіційного листування підприємства з абонентом Шпагіним та компетентними органами, починаючи з квітня 2016 року, вже налічує 358 аркушів!

Суть справи проста: абонент Шпагін С.П. відмовляється визнавати той факт, що належний йому трубопровід він має лагодити за власний кошт, й більше року зухвало намагається довести свою правоту у різноманітних інстанціях. Навіть домігся відкриття справи у обласному відділенні Антимопольного комітету України, розгляд якої завершився не на його користь.

Так у своєму листі від 06.07.2017 Адміністративна колегія обласного відділення Антимопольного комітету України ПОСТАНОВИЛА: закрити провадження у справі від 12.08.2016 №40/2-16 у зв'язку з:
- виконанням Водоканалом рекомендацій адміністративної колегії обласного відділення Антимонапольного комітету України від 13.12.2016 №2/99-рк/к.
- не доведенням вчинення правопорушення Водоканалом в частині укладення договору про надання послуг з постачанням холодної води і водовідведення із споживачем.

Подібне рішення винесла й Інспекція з питань захисту прав споживачів у Херсонській області. У АКТі Інспекції від 27.06.2017 року зазначено наступне: «Виходячи з вище викладеного Водоканалу РЕКОМЕНДОВАНО визначити точку розподілу, у якій здійснюється передача послуги водопостачання та відповідно яка є точкою відповідальності за стан мереж, та направити лист споживачеві Шпагіну С.П. з повідомленням про визначену точку розподілу. Після чого споживачеві необхідно звернутись до спеціалізованої організації з заявою про виконання робіт з ремонту тієї частини водопровідного вводу, яка знаходиться в зоні відповідальності за стан мереж споживача...».

Але всі ці рішення не зупиняють спроби пана Шпагіна все таки вирішити своє особисте питання за чужий рахунок. Через це працівники Водоканалу змушені вчергове й вчергове готувати різноматні листи, роз'яснення, відповіді, повторювати їх зміст у соціальних мережах. А ще спілкуватися з представниками різноманітних структур з питання «абонента Шпагіна».

Керівництво Водоканалу наперед вибачається перед іншими жителями Херсону за можливу ситуацію, коли працівники підприємства будуть змушені вчергове «вирішувати» питання «абонента Шпагіна» й не матимуть можливості оперативно реагувати на інші запити.

Теги: шпагін
Новости по теме
Комментарии (0)

Новости