Організація руху біля нової дороги та шляхопроводу Таврійський – ХБК у Херсоні має низку недоліків, які спричиняють аварійні ситуації та масові порушення правил дорожнього руху.
Про це на своїй сторінці у Фейсбук пише Іван Антипенко, який побував на шляхопроводі та зробив низку фото і відео з місця.
Публікуємо оригінал допису.
“Учора ми бачили урочисте відкриття першого з’їзду першої черги шляхопроводу Таврійський – ХБК. Після відкриття я поїхав подивитися, як організований рух і взагалі, що там відбувається. Зробив два стріма з місця, їх можна глянути в попередніх постах (спойлер – там було багато хаосу та аварійних ситуацій).
Сьогодні зранку я поїхав туди знову, щоб зі світлом дня роздивитися детальніше. Зняв серію фото і відео та маю деякі міркування з цієї теми.
Одразу хочу зазначити: Я ЗА МІСТ. І це добре, що його роблять. АЛЕ. Я також і за зручність та за безпеку для всіх учасників дорожнього руху. А її наразі немає.
Тому я дотримуюсь думки, що совковою гонитвою за урочистостями і датами на забаганку Юрія Гусєва голова ОДА Сергій Козир та мер Ігор Колихаєв відкрили недобудову, яка створила небезпечні ділянки: без розмітки, знаків, зон благоустрою, з бетонними плитами серед дороги та іншими елементами недобудови.
ЗНАКИ І РОЗМІТКА З ТАВРІЙСЬКОГО
Ще вчора я відзначив, що зі сторони вулиці Сенявіна біля заправки ОККО встановили тимчасовий знак 2.3 Головна дорога. А біля заправки Shell, відповідно, знак 2.1 Дати дорогу. Зі сторони мосту на Сенявіна теж головна.
Однак там немає табличок з напрямком головної дороги, немає взагалі жодної розмітки. Це створює ситуації, як на відео. Коли люди, які їдуть з Таврійського на міст не можуть адекватно роз‘їхатися з тими, хто їде з переїзду.
На повороті також є знак пішохідного переходу. Але для пішоходів, велосипедистів та маломобільних груп у цій зоні нічого більше не обладнано. Ні розмітки, ні понижень з усіх сторін. Тільки земля, гравій, підриті бордюри.
ЗНАКИ І РОЗМІТКА З МОСТА
Рухаючись із Таврійського через міст, ви можете потрапити тільки на Бериславське шосе в сторону залізничного вокзалу.
Ліворуч виїхати до Фабрики не можна (це був би взагалі абсурд). Але вчора я подумав, що можна, бо багато водіїв якраз так і робили. Побачивши, що з пробки на Тавріку, вони в’їжджають у пробку на Бериславському на світлофорі, люди рухалися через дві суцільні смуги ліворуч (правда, теж на світлофор). І сьогодні я за 15 хв зафіксував мінімум 5 таких випадків. 3 з них є на фото і відео.
Рух пішоходів тут також ніяк не врегульований.
ВЕЛОДОРІЖКА ТА ПІШОХІДНА ЗОНА
Якщо говорити прямо, то їх там немає. Бо немає розмітки і знаків, а отже, що то за шматки асфальту біля дороги – неясно. Велодоріжка, яка веде в бетонну плиту – це вершина інженерної думки. Може, колись її зроблять, як треба. Але ж нас гукали на відкриття саме велодоріжки. Рух пішоходів по новій дорозі і мосту теж ніяк не врегульований. Ярослав Концевой підкажи, якщо я щось не так кажу.
ЕФЕКТ ВІД МОСТА І РОЗВАНТАЖЕННЯ
Наразі він мінімальний. Рухатися мостом доцільно тільки тим, хто прямує з Бериславського шосе (з Фабрики) на Таврійський.
В усіх інших випадках в цьому нема сенсу. І треба користуватися переїздом, на якому так само збираються пробки з усіх сторін. Особливо цікаво буде з 1 вересня, коли люди вернуться з відпусток і поїдуть на роботи, у навчальні заклади.
Тому я не розумію, навіщо було відкривати зустрічний рух на мосту. Як на мене, краще закрити в‘їзд із Тавріка. Це зменшить рівень небезпеки та пробки на цій ділянці в пікові години.
ВІДКРИТІ ПИТАННЯ
Хотів би почути коментарі Сергія Козиря та Патрульної поліції Херсонської області з цього приводу відповідно до компетенції органів влади.
1. Коли буде розмітка?
2. Коли будуть усі знаки і таблички?
3. Чи не вважаєте ви, що новий об’єкт створив нові небезпечні місця на дорозі, які варто усунути якнайшвидше?
4. Коли планується будівництво другого з’їзду першої черги і як після цього буде організований рух?
Ще раз підкреслю: міст – важливий. Але все потрібно робити якісно, безпечно і зручно. А тоді вже й урочистості.
І не треба ображатися на критику, говорити, що «ми робимо, а вам усе не так». Це максимально програшна позиція. Сприймайте критику як підказку і як можливість додатково прокомунікувати з людьми, пояснити деталі”.