Ефективність маркетингової стратегії в інтернеті визначається за допомогою набору показників, серед яких провідне місце посідає конверсія. Вона показує, який відсоток користувачів дійсно зацікавилися продуктом і закріпили свою налаштованість до подальшої співпраці певною активною дією — підпискою, коментарями, замовленням тощо.
За своєю суттю конверсія — не самоціль, а індикатор влучно вибудуваної комунікаційної політики та якісного контенту. Відповідно, SMM-фахівцю вона показує, наскільки вдало він виконує свої задачі. Дізнатися більше про обов’язки менеджера з розвитку бренду в соцмережах можна на онлайн-курсах від академії інтернет-маркетингу Webpromoexperts за посиланнямhttps://webpromoexperts.net/ua/courses/smm/. Протягом заняття практики галузі в подробицях розкриють всі інструменти підвищення конверсії. У цій статті ми окреслимо кілька з них.
- Орієнтація на цільову аудиторію
Деталізований та персоналізований портрет клієнта надасть необхідні відомості щодо уподобань, тригерів, за допомогою яких можна привернути увагу цільової аудиторії та залучити до активних продажів.
2. Перше враження
Вдала презентація гарантує половину успіху. В Instagram — це профіль компанії. Його першим бачать користувачі при переході за активним посиланням. Важливо, щоб профіль був якісно оформленим та інформативним. Потенційний клієнт має легко знайти актуальний прайс, умови оплати та доставки, графік роботи, посилання на інші ресурси. Ретельно прописана особиста інформація підвищує рівень довіри, що також спонукає до покупки.
3. Різноманітний контент
На основі вподобань цільової аудиторії можна створити контент-план з урахуванням різних форматів (дописів, сторіс, рілсів), які охоплюють якомога більше переглядів. Наповнення має бути корисним та цікавим. Тон звернення також залежить від специфіки цільової аудиторії — він може бути суто інформативним, гумористичним, романтичним. Доречно у свої дописи включати запит до дії, щоб читач чітко розумів, які подальші кроки потрібно зробити.
4. Залучення медійних персон
Інфлюенсери та блогери в сучасному інтернет-маркетингу — золота нива з безмежним потенціалом нових клієнтів. До думки популярних персон прислухаються, їх наслідують, а тому шанс привернути увагу до свого продукту дуже високий. Важливо обирати осіб для співпраці не лише за кількістю їх підписників, а й за сферою інтересів. Якщо вони дотичні до призначення продукту — успіх колаборації гарантовано.
5. Контроль і вдосконалення
Ефективна стратегія — це та, що регулярно переглядається та коригується згідно з поточними змінами. Результативність інструментів просування в Instagram варто постійно перевіряти. Зокрема для цього можна використовувати інструменти Instagram Insights для аналізу взаємодії, відстеження трафіку, кількості підписників.
Висновки, зроблені на основі такого аналізу, є основою для вдосконалення контенту та методів стимулювання цільової аудиторії.