30 нових локомотивів, постачання яких в Україну очікується до кінця поточного року, дозволять збільшити тепловозний парк Укрзалізниці на 12 – 14%. Вони будуть задіяні у перевезеннях на півдні країни та курсуватимуть на мелітопольському, миколаївському та маріупольському напрямках.
Про це під час брифінгу повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.
«Матимемо перші локомотиви GE до піку перевезень, загалом розраховуємо реалізувати частину проекту щодо постачання 30 локомотивів до кінця року. Ці тепловози задіємо для перевезень у південному напрямку: до Мелітополя, Миколаєва, Маріуполя. Ефективність та надійність, більші проміжки між сервісними операціями для цих локомотивів, означають фактичну заміну майже 40 локомотивів існуючих серій. Таким чином це означає збільшення парку тепловозів на 12-14% і дозволить вивільнити діючі локомотиви для використання на інших напрямках. Тому це справить позитивний вплив не лише на даній дільниці, а й на всю систему залізниці в цілому», – зазначив Кравцов.
Євген Кравцов повідомив, що перший локомотив TE33AC GE серії Evolution, який прибув в Україну і сьогодні був вивантажений у порту Чорноморськ, 14 вересня буде направлений на КВБЗ для остаточного укомплектування, здійснення локалізації, передбаченої контрактом. Після цього упродовж кількох тижнів триватиме тестування і сертифікація, а потім локомотив буде направлено в експлуатацію.
За словами керівника Укрзалізниці, тепловози TE33AC GE серії Evolution компанії General Electric дозволять забезпечити новий рівень сервісу у вантажному русі. «Питання не лише у кількості, а й у якості. Тепловози, які зараз експлуатує Укрзалізниця, старші 20-30 років, зношені більш ніж на 93%. Тому трапляються непередбачувані ситуації, коли вони виходять з ладу, тому доводиться замінювати локомотив, щоб доставити вантаж. А локомотиви GE високонадійні та економічні, потребують менше витрат на пально-мастильні матеріали та запчастини», – зауважив Кравцов.
Другий тепловоз вирушив зі США 7 вересня і прибуде у порт Чорноморськ 25 вересня.