Година Землі від WWF цього року запрошує всіх українців приєднатися до Естафети добрих справ – Інтернет-флешмобу, який закликає людей здійснювати добрі, корисні для Планети вчинки, ділитися результатами з іншими і передавати Естафету друзям. Естафету добрих справ підтримують відомі люди країни – культурні та громадські діячі, артисти та колективи, аби надихнути інших робити добро для Планети.
В Естафеті добрих справ можуть взяти участь усі бажаючі – як окремі люди, так і організації, спільноти, навчальні заклади тощо. Для участі в Естафеті потрібно зняти відео до 60 секунд про свою добру еко-справу та викласти його в соціальних мережах із хештеґом #estafeta_dobra. Більше інформації можна отримати на сайті кампанії Година Землі wwf.panda.org/eh16.
Естафету добрих справ підтримують відомі люди країни. Серед них найсильніша людина Планети – Василь Вірастюк, обличчя Нового каналу – Анна Жижа, Тетяна Бобрикова, Ірина Волкова,обличчя телеканалу СТБ – Андрій Куликов та Ігор Кондратюк, представники телеканалів 1+1, М1, популярні виконавці – ЯрмаК, Дмитро Шуров (PainoBoy), актори Dizel Studio, Норман Шелест та багато інших відомих українців. Вони протягом місяця викладають свої відео на сторінки Години Землі в соцмережах із хештеґом #estafeta_dobra.Година Землі була започаткована Всесвітнім фондом природи WWF в Сіднеї (Австралія) у 2007 році і перетворилася на всесвітню екологічну ініціативу. Відтоді кампанія об’єднала понад 7000 міст у 172 країнах на всіх континентах у прагненні до майбутнього, де людина живе в гармонії з природою.
19 березня о 20:30 мільйони людей по всьому світу на годину вимикають світло в домівках та на робочих місцях. Щоб підтримати кампанію, в темряву поринуть сотні знакових споруд на кшталт Ейфелевої вежі та Сіднейської опери. Кожен може приєднатися до акції, щоб таким чином висловити свою підтримку всесвітньому природоохоронному рухові.
Також кампанію Година Землі 2016 підтримує Міністерство екології та природних ресурсів України та Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України. Промоушн-акції в Україні проводяться в партнерстві з креативним агентством TABASCO та комунікаційними агенціями SPN Communications та GreenPR, які допомагають привернути увагу людей до Години Землі за допомогою оригінальних ідей і цікавих публікацій. Додаткову інформацію можна отримати за посиланням: wwf.panda.org/eh16 (Година Землі 2016).