Упродовж 2015 року органами прокуратури Херсонської області вирішено понад 7 тисяч звернень; майже 3 тисячі скарг, вирішення яких не належить до компетенції органів прокуратури, скеровано за належністю до органів державної влади, місцевого самоврядування та державного контролю.
Як повідомила начальник відділу організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів Діана Щербакова: «Понад половину звернень, які надійшли до органів прокуратури області, становлять скарги з питань досудового розслідування. Також чимало скарг надійшло з питань представництва інтересів громадян та держави в суді, дотримання законів при виконанні судових рішень, додержання вимог кримінально-виконавчого законодавства».
Також одним з ефективних методів надання громадянам правового захисту та своєчасного реагування на порушені конституційні права і свободи громадян залишається особистий прийом громадян.
У минулому році до керівників районних та міських прокуратур звернулось 845 осіб, особисто прокурором області прийнято близько 200 громадян, його заступниками – 227. Загалом під час особистих прийомів до органів прокуратури звернулось близько 5 тис. осіб. У кожному конкретному випадку, за наявності підстав та в межах компетенції, вживалися заходи з метою реального поновлення законних прав та інтересів заявників.
Крім того, начальник відділу наголосила, що всі запитання, які є у громадян до органів прокуратури області, вони можуть спрямовувати як до обласної прокуратури, так і до місцевих прокуратур та їх представництв, які діють у кожному районному центрі на базі раніше існуючих районних і міжрайонних прокуратур.