Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (виключно до 05 числа включно) надавати їх до ПАТ “Херсонгаз”, повідомляють на сайті відомства.
Показники лічильника передаються наступним чином:
– через систему “Газклієнт” http://194.79.22.199:8080/wab/
– через електронну пошту [email protected] у форматі: населений пункт/особовий рахунок/ ПІБ/дата показань/ показання лічильника
– за телефонами 32-76- 40,41,42,43 для м.Херсона (для районів області – телефони місцевих абонслужб)
– оплата через банківську установу до 05 числа поточного місяця з обов’язковим вказанням оператором банку показників лічильника у системі на вимогу споживача.
– через контролера газового господарства,який безпосередньо побачить дані лічильника.
Надання свідомо занижених чи невірних показань лічильника призводить до щомісячного розбалансу системи, що у підсумку може призвести до зриву безперебійної подачі газу або неможливості розпочати наступний опалювальний сезон. Споживачі, які дають неправдиві показання лічильника або не допускають у свої приміщення контролерів – розцінюються як потенційні крадії природного газу. У підсумку таким споживачам нараховуються планові куби відповідно до Кодексу ГРМ.
Також рекомендуємо, користувачам газу, які на тривалий час залишають свої помешкання з різних причин або довготривало не користуються природними газом – повідомити про це ПАТ Херсонгаз, або здійснити опломбування газових вводів з метою запобігання аварійний ситуацій (витоків газу, внаслідок корозійних явищ) непередбачуваного характеру.
Усі працівники ПАТ Херсонгаз мають службові посвідчення та наряди на проведення робіт за конкретними адресами. Якщо будь-яка інша особа представляється працівником ПАТ Херсонгаз, або у вас виникли сумніви щодо достовірності її дій, ви можете зателефонувати за телефоном 104, де вас перенаправлять у відповідну службу для уточнення інформації.