Такі результати моніторингу матеріалів з ознаками замовлення у друкованих та онлайн-ЗМІ десяти регіонів України: Запоріжжя, Ужгород, Одеса, Дніпро, Миколаїв, Херсон, Луцьк, Полтава, Львів, Харків, що проводив Інститут масової інформації протягом восьми місяців 2017 року.
При цьому співвідношення політичної та комерційної «джинси» у двох типах ЗМІ також різна.
У друкованих засобах масової інформації 57% – політична «джинса», а 43 комерційна. В онлайн-ЗМІ цей показник 50/50%.
Головними замовниками політичної джинси в регіональних ЗМІ є місцеві політики та чиновники, у кожному регіоні вони свої.
У херсонських ЗМІ абсолютним лідером по кількості згадування у замовних матеріалах є народний депутат України Олександр Співаковський. На другому місці секретар Херсонської міської ради Олена Урсуленко, а на третьому голова Херсонської ОДА Андрій Гордєєв.
Серед постійних замовників комерційної джинси компанії «Нібулон» та ПАО «Смарт Мерітайм Груп».
Моніторинг провели у місцевих ЗМІ десяти регіонів. До моніторингу включались по два інтернет-видання та два друкованих видання. Кожного місяця моніторились усі випуски газет за тиждень та стрічки новин сайтів. Моніторинг проводили регіональні представники та експерти ІМІ за підтримки Інтерньюз Нетворк.