Одне з херсонських підприємств протягом 2016 року у пошуках «новітніх» підходів із продажу продукції уклало угоду з ФОП про надання інформаційних послуг на 4,9 млн. гривень.
До переліку послуг входили рекламні та маркетингові послуги із збуту та дистрибуції продукції у торгівельних мережах на території всієї України, вивчення купівельного попиту на товарні групи, практична допомога тощо.
Все начебто так… Аудитори – фіскали області при проведенні документальної планової виїзної перевірки підприємства встановили: фізична особа – підприємець не могла надати об’єми послуг, указані в актах приймання виконаних робіт. У підприємця не було можливості відвідувати торгівельні точки по всіх областях України (понад 1000 за місяць) із-за відсутності найманих працівників. І де ж тоді були штатні менеджери, які б мали знати про залишки товарів у торгівельних мережах, цінову політику у мережі супермаркетів. Розробка плану збуту продукції в регіоні, збір інформації про регіональний ринок, реалізація рекламних компаній щодо просування товарів у регіоні, організація представлення товарів на регіональних виставках та ярмарках також входить в обов’язки менеджерів підприємства.
Окрім того, на фотозвітах, наданих аудиторам до перевірки, неможливо ідентифікувати прилавки з продукцією конкретного магазину (торгівельної мережі), у зв’язку з відсутністю відповідних вивісок. А отже, і кількість послуг, для визначення загальної вартості робіт в актах прийому – передачі, документально не підтверджена.
За результатом проведеної “інвентаризації” витрат підприємства встановлено заниження податку на прибуток разом зі штрафними санкціями на 0,88 млн. гривень.
Нещодавно, Херсонським окружним адміністративним судом підтримано позицію фіскального відомства області та відмовлено в задоволенні позову херсонському підприємству щодо скасування рішення про застосування фінансових санкцій за завищення витрат на 0,88 млн. гривень.