16 березня 2018 року Херсонська обласна рада своїм рішенням призначає на посаду начальника Херсонського регіонального центру з фізичної культури і спорту інвалідів «Інваспорт».
Попередньо 12 березня дане питання розглянуто депутатською комісією з Шадріним і цього ж дня єдиний – таємний кандидат пише заяву про бажання очолити Центр «Інваспорт».
Чи знали юристи обласної ради та головний лобіст цього призначення депутат Шадрін про те, що відповідно до законодавства України перед призначенням на дану посаду кандидат повинен пройти співбесіду та отримати погодження від Українського центру з фізичної культури і спорту інвалідів «Інваспорт» залишається загадкою (хоча знати повинні).
Очевидно, що за нормальних обставин за чотири дня вирішити питання з проходженням співбесіди та отриманням погодження в м. Києві, майже неможливо.
Зрозуміло, що не дотримання процедури є грубим порушенням законодавства. Тому Міністерство молоді та спорту України, дізнавшись про цю витівку херсонських депутатів, 20 квітня 2018 року у своєму листі до обласної ради № 2863/1.5 наполягає на терміновому скасуванні рішення Херсонської обласної ради сьомого скликання від 16 березня 2018 року № 804 та початку процедури погодження начальника Херсонського регіонального центру з фізичної культури і спорту «Інваспорт» у визначеному законодавством порядку.
Але тоді Міністерство молоді та спорту України не розуміло, що коли окремим херсонським депутатам – «рейдерам», на кшталт Шадріна, потрібен якийсь об’єкт, то вони його або заберуть, або знищать, плюючи на закони України.
Адже ці ділки переконані, що зараз їх зірковий час і їм все можна.
Саме тому голова обласної ради В.Мангер 7 травня 2018 року видає розпорядження № 92, яким саме «ПРИЗНАЧАЄ» Кедровського Б.Г. на неіснуючу в штатному розписі Центру «Інваспорт» посаду – виконуючого обов’язки начальника.
В чому різниця між суміщенням і сумісництвом посад? На кого можна ПОКЛАСТИ виконання обов’язків керівника, а кого тільки ПРИЗНАЧАЮТЬ на цю посаду? Як при цьому не порушувати законодавство України? На ці питання в «організованого угрупування» в облраді можливо і є відповіді. Але для досягнення злочинних цілей «рейдери» діють у найшвидший і апробований ними вже не раз спосіб. Те, що цей спосіб не законний їх не турбує. Адже потім можна сплатити «абонентську плату» і купити рішення апеляційного суду в Херсоні або Одесі. І вже «вмотивовані» судді, використовуючи процесуальні хитрощі, такі наприклад як: не той суд судить (підсудність суду), судить за КАС або ЦПК, неналежний позивач та інше, цинічно скасовують рішення херсонських міських суддів, в кожному з яких наголошується – дії В.Мангера та депутатів незаконні.
Підсумовуючи. Про які бюджетні кошти чи майно мріють «рейдери» захоплюючи черговий заклад сфери фізичної культури і спорту? Чим у цьому їм допоможе Б.Кедровський? Чому така квапливість і наполегливість у схемі захоплення обласного Центру «Інваспорт»? Безперечно, це стане відомо найближчим часом…