Міністерство інформаційної політики України 10 травня за результатами тендеру замовило ДочП «Перехід Аутдор» послуги з розповсюдження та демонстрування інформаційної продукції на 15,86 млн грн.
Про це повідомляється у системі «Прозорро».
На поточний рік, а саме на 233 дні замовили 350 розміщень зовнішньої реклами на щитах, призмах, сітілайтах, лайтбоксах у Києві, Харкові, Львові, Дніпрі, Одесі, Донецькій, Луганській, Миколаївській і Херсонській областях.
Частка лицьових сторін А від загальної кількості рекламних носіїв повинна становити не менше 70%.
Ціна угоди на 2% нижча від очікуваної вартості закупівлі в 16,20 млн грн.
Херсонська реклама – одна з найдешевших в Україні. За один щит міністерсто платитиме 107 гривень на добу. Така ж ціна у Донецькій, Луганській на Миколаївській областях.
Єдиним конкурентом було харківське ТОВ «Мегаполіс Інвест Плюс» Дениса Нєдовесова та Ольги Васильєвої, яким керує Наталія Кімлик.
Засновниками столичної фірми «Перехід Аутдор» значиться кіпрський офшор «Umedia Holdings Limited», а кінцевими бенефіціарами – Бейн Ендрю Найт зі США і Стюарт Девід Вільям із Британії. Директором переможця є Лариса Булатова.