Сьогодні, 27 лютого, на вулиці Варшави виїхали 7 автомобілів компанії UBER з наклейками, на яких польською мовою написано “Хто замовив Катю Гандзюк?”. Про це у Facebook написав український журналіст Євген Приходько/
За словами Приходька, компанія UBER до акції з питанням про вбивство української активістки не причетна. Це – ініціатива самих водіїв.
“Кожна з цих 7 автівок кожного дня проїжджає близько 300 кілометрів вулицями та околицями польської столиці. В день – це більше 2 тисяч кілометрів у різний час та по різним маршрутам. В місяць – більше 60 тисяч кілометрів. Питання про Катю будуть читати у пробках, на світлофорах та паркінгах. Хтось проігнорує, хтось піде в гугл і почитає. В польській пресі про це достатньо інфи”, – написав Євген Приходько.
Він також додав, що серед тих, хто прочитає написи, місцеві бізнесмени, потенційні інвестори чи туристи, а також політики, які “почують правду про ситуацію в Україні та вбивство з кислотою”.