Херсонські аудитори проаналізували стан роботи з розгляду звернень (скарг) громадян. Зокрема, упродовж 9 місяців 2019 року, до Управління звернулись 59 громадян із 55 зверненнями. При цьому, поштою надійшло 24 звернення, на особистому прийомі – 4, через органи влади – 27.
Звернення стосувалися діяльності центральних (4) і місцевих органів (22) виконавчої влади; підприємств та установ (13); праці і заробітної плати (5), сфери аграрної політики та земельних відносин, соціальних та інших питань.
За результатами 44 розглянутих по 27 зверненням надано обґрунтовані роз’яснення, чотири звернення направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» з повідомленням автора, 13 звернень вирішено позитивно.
Випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень не встановлено.
Номер «телефону довіри» Управління (0552) 26-36-28 доведено до громадськості через засоби масової інформації.
Заради забезпечення відкритості і прозорості у діяльності Управління, у звітному періоді, для надання відповідей на запитання громадян, проведено 68 прямих телефонних ліній. Відповідні анонси розміщено на веб-сайтах.
Заради підвищення ефективності зворотного зв’язку кожен громадянин може поінформувати про можливі порушення фінансово-бюджетної дисципліни та надсилати інформацію цілодобово на електронну адресу [email protected].