Команда проєкту «Маршрутом змін» готує просвітницько-мотиваційний тревел для глядачів Суспільного, який відібрали торік на відкритому конкурсі «Створюй із Суспільним». Проєкт запропонували для грантового фінансування спільно з міжнародними партнерами Суспільного й реалізують за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
Глядачі регіональних телеканалів Суспільного побачать 24 сюжети.
Творча група «Маршрутом змін» подорожує Херсонщиною, аби дізнатися, як упроваджують реформи на місцях, які поліпшать рівень життя. У різних громадах – результати тієї самої реформи різні. Тому команда проєкту збирає історії людей, що сприяють цим процесам, та вивчає думку місцевих мешканців. В основі кожної програми – людина, її історія і досвід, який реалізують у щось позитивне й корисне для всіх.
«Працюючи над проєктом «Своя земля» 2018 року, який висвітлював реформи в ОТГ, наша творча група познайомилася з багатьма цікавими людьми, мешканцями цих громад, які й досі діляться з нами своїми історіями. Коли проєкт «Своя земля» завершувався й було знято всі десять серій, ми зрозуміли, що в нас є і сили, і матеріал, аби знімати нові не менш цікаві історії. Тому радіємо, що маємо змогу втілювати наші ідеї в новому проєкті «Маршрутом змін», який охоплює двадцять чотири серії, – розповідає керівник проєкту Юрій Харченко. – Приємно, коли ти їдеш на зйомки або домовляєшся про зустріч, а тобі раді. Саме ці емоції – позитив, наснага, можливість здійснювати задумане – ми й намагаємося передати нашим глядачам. Переглядаючи зняте, обираємо ті епізоди, де наші герої забувають, що працює камера, і не приховують справжніх емоцій».
«Не можу сказати, що робочий процес іде легко. Адже тут так багато всього й усе важливе. Через пандемію багато тем доводиться переглядати й пристосовувати до нових умов. Але все одно для нас найголовніше – той драйв і позитив, який ми самі отримуємо під час зйомок. Можливо, це звучить дещо дивно, але ми, корінні херсонці, і самі відкриваємо для себе Херсонщину: як багато в нас унікальних місць, яка красива природа, які цікаві історії і легенди та які тут дивовижні люди», – додає Юрій Харченко.
Нагадаємо, Суспільне запустило у виробництво 20 творчих проєктів для регіонального мовлення, які відібрали на відкритому конкурсі «Створюй із Суспільним» восени минулого року.