Підсумки туристично-контентного проєкту «TripMustGoOn» обговорили під час пресконференції, яка відбулася у форматі «ZOOM». Він реалізовувався ГО «Центр живої історії «Олешшя», яка є співзасновником Регіональної туристичної організації «Туризм Херсона» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) у співпраці з управлінням туризму та курортів Херсонської облдержадміністрації.
Втілювати в життя проєкт почали навесні цього року і вже з травня члени ГО «Центр живої історії «Олешшя» працювали над створенням унікального контенту трьома мовами про туристичні можливості та локації Херсонської області.
Окрім того, в рамках роботи над проєктом було розміщено понад 200 тисяч наліпок з унікальними QR-кодами на херсонських кавунах, відсканувавши які жителі інших областей України дізнавалися про туристичні принади області. Також з 1 по 31 липня 2020 року відбувся конкурс “Краща ідея сувенірів”, для участі у якому надійшло 226 заявок. Наразі сувеніри-переможці вже розповсюджуються у різних регіонах країни і на Херсонщині.
Неймовірно популярним виявився і туристичний портал TripMustGoOn.com, який розробили та запустили у рамках проекту. Його послугами скористалися більше 110 тисяч користувачів.
Також було створено чат-боти у Telegram та Facebook Messenger. Їх, щоб дізнатися про туристичні об’єкти Херсонщини, використали 1,7 тисяч осіб.
У рамках проєкту також розроблені тематичні буклети, а у дистанційному форматі проведено фотовиставку з 77 фотокарток, зроблених під час експедицій до туристичних локацій Херсонської області.