Орендувати чи придбати: як Херсону вигідніше розпорядитися теплоходами, що працюють на дачних річкових перевезеннях? Про це дізнавалося Суспільне.
До 30 грудня теплоходи в оренді комунального підприємства “Херсонкомунтранссервіс”, а потім знову офіційно передаються під управління адміністрації річкових портів, каже начальник Нижньодніпровської адміністрації річкових портів Микола Філін.
“Місто поставило питання про купівлю чотирьох суден, щоб у майбутню навігацію вони працювали вже як власність комунального підприємства. Флот збережений, підготовлений – вистачить два тижні, щоб увійти в роботу”, говорить Філін.
Наразі у Херсоні навігація закрита, судна повністю зачистили, підготували до зимівлі.
“Сьогодні комунальне підприємство оформлює реєстрові документи, тому, в принципі, місто вже готове до використання цих суден. Алюмінієво-магнієве покриття верху в них узагалі вічне, а нижня частина – кожні чотири роки теплохід докується і стан їх абсолютно чудовий. Тут навіть перейматися не треба”, – каже Микола Філін.
Залишити місту ці теплоходи на 240 пасажирів кожен – розумне рішення, продовжує Микола Філін, і за три роки їх купівля себе виправдає. На сесії міськради 17 грудня депутати обговорювали можливість придбання катерів по три мільйони за кожен. За словами депутата Юрія Стельмашенка, місто цього року заплатило 2,5 мільйони гривень лише за оренду цих суден. Депутат Херсонської міської ради Вадим Даник говорить, що купівля старих теплоходів може бути не виправдана.
“Ми повинні проаналізувати саме придбання катерів, тому що беремо ті, яким по 40-50 років, і маємо розуміти, що витрати будуть колосальні на їх ремонт. І придбати по три мільйони, а потім за 5 мільйонів ремонтувати – в цьому немає сенсу”, – каже Даник.
Гроші на придбання теплоходів у міський бюджет заклали. Суспільне розкаже, як розвиватиметься ситуація далі.