Міжнародний аеропорт “Херсон”, у якому цього року стартувала реконструкція злітно-посадкової смуги, прийме перший авіарейс у березні 2022 року.
Як повідомили у Херсонській ОДА з посиланням на першого заступника директора Міжнародного аеропорту “Херсон” Анатолія Ткача, наразі будівельна готовність об’єкту вже становить 95%.
Наразі в аеропорту завершується реконструкція злітно-посадкової смуги, найближчим часом розпочнеться монтаж сучасного світлосигнального та навігаційного обладнання, яке дозволить літакам заходити на посадку за складних погодних умов. Наступного року розпочнеться ремонт огорожі по периметру аеропорту.
Крім цього, буде реконструйовано зал очікування на другому поверсі аеровокзалу, який до цього не був задіяний.
Тендер на проведення цих робіт із очікуваною вартістю 23 млн грн уже оголошено. За даними Ткача, до початку реконструкції аеропорт щодня приймав чотири-п’ять авіарейсів. Після реконструкції він зможе збільшити пропускну спроможність до 10-15 рейсів, зокрема літаків підвищеної місткості категорії 4D.
“За рахунок цього пасажиропотік збільшиться до 500 тис. пасажирів на рік, і аеропорт зможе відкрити нові авіамаршрути. Представники аеропорту вже ведуть із цього приводу переговори з внутрішніми та міжнародними авіакомпаніями”, – зазначається у повідомленні.
Злітно-посадкова смуга аеропорту “Херсон” експлуатувалася з 1985 року і за цей час жодного разу капітально не ремонтувалася.
Як повідомлялося, раніше завершити роботи та відновити обслуговування рейсів планувалося до кінця 2021 року. Херсонський аеропорт увійшов до Державної цільової програми розвитку аеропортів, в якій передбачено 320 млн грн на реконструкцію його злітно-посадкової смуги.
Співфінансування з обласного бюджету становить 4,6 млн грн, кошти вже пішли на розробку проектно-кошторисної документації”. Проектом передбачено прокладання нового шару асфальтобетону від 9 до 12 см по всій площі (2 000 м) та на ділянці з бетонних плит (500 м) Довжина смуги буде збільшено до 2600 м, ширина – з 42 м до 60 м.
Аеропорт у Херсоні був збудований у 1979 р. На сьогодні стан та несуча здатність його ВПП не відповідають сучасним вимогам авіакомпаній.