Херсонська МВА затвердила Програму з відновлення та розвитку туризму, маркетингу, промоції Херсонської громади на 2026-2028 роки.
Розпорядження підписав начальник Херсонської МВА Ярослав Шанько.
На реалізацію програми необхідно майже 3,2 млн грн. Зокрема, сюди входять створення Стратегії туристичного розвитку Херсона на наступні 5 років, розробка і популяризація бренду міста, організація та проведення туристичних форумів і конференцій, встановлення стел для ознакування маршрутів памʼяті тощо.
Заходи проводитимуть тільки у разі стабілізації ситуації у Херсонській громаді, йдеться у програмі.
До цього ми писали, що управління маркетингу міста і туризму Херсонської міської ради придбало 50 сувенірних жетонів загальною ціною 36 836 гривень.

