На ТОТ Херсонщини спостерігаються значні проблеми з постачанням пального, які окупаційна влада намагається приховати.
На початку серпня російські медіа почали писати про посилення атак українських безпілотників на НПЗ. Лише з початку місяця удари ЗСУ призвели до зупинки щонайменше чотирьох великих підприємств і позбавили економіку РФ сьомої частини потужностей нафтопереробки.
Спочатку про критичну ситуацію з бензином заговорили в анексованому Криму. Так, за даними видання Крим.Реалії, у другій половині серпня в Криму на одних автозаправних станціях паливо повністю зникло, на інших АЗС зрідка з’являлось у продажу, але загалом на півострові створився стійкий дефіцит паливного продукту.
Через те що паливо на тимчасово окуповане лівобережжя Херсонщини постачається з Криму, проблеми почались і там, хоча спочатку окупаційна влада вперто намагалась їх не помічати.
Так, ще 15 серпня окупаційний губернатор Володимир Сальдо заявляв, що область нібито не має проблем з паливом, а середня ціна утримується на стабільному рівні.
При цьому вже тоді ціни на паливо росли доволі стрімко, наприклад, як повідомляло окупаційне Міністерство паливно-енергетичного комплексу Херсонської області, станом на 1 серпня середні роздрібні ціни на паливо на ТОТ були такими: А-92 – 61,38 руб. за літр, А-95 – 68,07 руб. за літр, “дизель” – 69,00 руб. за літр.
Зараз же, за даними окупаційних джерел, літр А-92 коштує 67,54 руб, а ціна на А-95 зросла до 74,90 руб.


Дефіцит бензину підтверджують і джерела МОСТа на лівобережжі Херсонщини.
“Зараз там конкретно не вистачає палива. Сьогодні мама їздила з татом чи в Генічеськ, чи в Сіргози. Каже, нема ніде пального”, – розповідає джерело.
Цікаво, що окупаційні пабліки продовжують стверджувати, що ціна на бензин зросла через “тимчасові труднощі в логістиці”.


