Стала відома вартість «передвиборчих» білбордів начальника військової адміністрації Херсонської громади Романа Мрочка – на них витратили 24 тисячі гривень.
Про це свідчить відповідь управління маркетингу міста і туризму Херсонської міської ради на інформаційний запит медіа “Вгору”.
24 тисячі діляться на 6 тисяч гривень дизайнеру, ще шість тисяч на друк постерів та 12 тисяч гривень – на їх розміщення на 30 білбордах.
Білборди з підписом Мрочка та написом “Працюємо для нашого міста Херсона. Працюємо для наших людей” з’явились до Дня міста. Скільки ще вони будуть розміщені – невідомо.
Причині, чому медіа МОСТ називає білборди з рекламою Романа Мрочка передвиборчими, був присвячений окремий матеріал.