Торгівля на маркетплейсі: переваги та недоліки роботи в інтернеті


23 ноября 2020 года.

Сьогодні розвиток ринку e-commerce набирає стрімких обертів, тому не зважати на нього було б безглуздо. Попри поширену думку, вийти на інтернет-ринок неважко, особливо якщо починати з торгівлі на маркетплейсі. Так, zakupka відкриває для своїх продавців шлях в онлайн-торгівлю навіть з обмеженим бюджетом. Як це? Розповідаємо в статті.

закупка

Чому вигідно торгувати на маркетплейсі?

Перш ніж вирішувати, чи розміщувати свій каталог на маркетплейсі, треба розуміти, що це і як працює. Можна сказати, що це торговельний центр в інтернеті, де кожен продавець орендує місце і пропонує відвідувачам власний товар.

Сьогодні саме такі платформи є найбільшими гравцями на ринку, тож співпраця з ними має безліч переваг:

  • відсутність необхідності інвестувати в створення та просування власного інтернет-магазину;
  • високий трафік і лояльність потенційних покупців;
  • напрацьовані механізми комунікації з клієнтами;
  • безкоштовний сайт на надійному хостингу;
  • доступ до інструментів глибокої аналітики;
  • налаштована система приймання онлайн-оплати;
  • можливість розширення географії продажу завдяки процесам міжнародної торгівлі;
  • маркетингова підтримка та можливість просувати товари на платформі.
п

 

Звичайно, існують і недоліки. Зокрема це висока конкуренція та неможливість розвитку впізнаваного бренду. Торгуючи на онлайн-майданчику, ви залишатиметесь в тіні, тож покупець навряд чи запам'ятає навіть назву компанії. Та якщо у ваших планах - бізнес заради прибутку, така ситуація точно не стане на заваді.

 

Що продавати в інтернеті?

 

Важко сказати, який саме товар матиме попит завтра чи на наступному тижні. Але є кілька категорій, які вже не перший рік утримують перші сходинки в рейтингу популярності на маркетплейсах:

  • модний сегмент - одяг, взуття, аксесуари, якісна біжутерія, капелюшки, хустки, окуляри тощо;
  • техніка та електроніка - переважно замовляють портативні гаджети, однак побутова техніка теж має попит;
  • товари щоденного вжитку - сюди належать найнеобхідніші домашні речі (мило, зубні щітки, засоби для миття посуду, рушники тощо);
  • косметичні засоби та парфуми - особливо часто купують натуральні засоби, які не завжди можна знайти в офлайн-магазинах;
  • дитячі товари - одяг, іграшки, меблі, гігієнічні товари, дитяче харчування. Продавати такі речі вигідно, бо батьки переважно не заощаджують на дітях.

 

Лише трохи поступилися останній категорії зоотовари. Домашні тварини також потребують їжі, ласощів, шампунів, іграшок, одягу чи навіть власних меблів.

Як підвищити продажі на маркетплейсі?

Що насамперед важливо для покупця? Правильно, наявність повної характеристики, фотографій і опису в товарній картці. Ідеально, якщо ви розмістите кілька фотографій з різних ракурсів і відеоогляд продукції.

Не змушуйте клієнта чекати на зворотний зв'язок довше, ніж він сам готовий це робити. Яким би якісним не був ваш продукт, якщо ви не відповісте покупцю впродовж 1-2 годин, він піде до вашого конкурента.

Без цього ви навряд чи зможете отримати багато замовлень. Але ще є інструменти, які допоможуть просувати свій продукт на маркетплейсі:

  • поява на банерах і брендзонах майданчика. Таку яскраву рекламу важко не помітити;
  • рекламна кампанія. За окрему платню ви можете запустити кампанію, налаштувавши певну кількість показу ваших карток потенційним клієнтам;
  • акційні пропозиції та знижки. Можна самостійно встановлювати знижки на власні товари чи долучатися до акцій, організованих майданчиком;
  • відгуки. Можна чекати, поки клієнт сам захоче поділитися враженнями про продукцію та якість обслуговування, а можна мотивувати його, запропонувавши бонуси чи знижку на наступну покупку.

Торгувати на маркетплейсі вигідно як для новачків, так і для досвідчених продавців. Головне - правильно вибрати товар і грамотно організувати онлайн-торгівлю.

 

Новости по теме
Комментарии (0)

Новости

пап