Тільки 3,5% матеріалів у херсонських ЗМІ мають ознаки замовності


28 декабря 2016 года.

Найвищий рівень джинси в регіональних медіа зафіксовано у миколаївських друкованих ЗМІ - 15% від загальної кількості матеріалів та в дніпропетровських онлайн-ЗМІ - 7%.

Такі результати моніторингу регіональних ЗМІ у десяти регіонах України на предмет наявності матеріалів з ознаками замовлення, який провели експерти Інституту масової інформації у квітні-грудні 2016 р.

У Херсоні цей показник сягнув рівня 3,5%. При цьому у друкованих ЗМІ біло зафіксовано 4% замовних матеріалів, а у онлайн ЗМІ 3%.

Найнижчі показники замовних матеріалів зафіксовано у ЗМІ Ужгорода та Львова - по 2% від загальної кількості матеріалів в друкованих ЗМІ та 1% в інтернет-ЗМІ.

Головними замовниками політичної джинси є місцеві політики та всеукраїнські партії "Опозиційний блок", "Радикальна партія", "Аграрна партія", "Наш край", "УКРОП", "Відродження".

У Херсоні найбільше замовних матеріалів було зафіксовано про діяльність секретаря Херсонської міської ради Олени Урсуленко та партії «Опозиційний блок».

В межах всієї країни, джинса "Опозиційного блоку" переважає в південних (Одеса, Миколаїв, Херсон) та східних (Харків, Дніпро, Запоріжжя) регіонах. Тоді як в західних регіонах переважають матеріали з ознаками замовлення на користь "Аграрної партії" та "УКРОП". "Радикальна партія Олега Ляшка" зустрічається хоч і в меншій кількості, ніж Опозиційний блок, проте практично у всіх досліджуваних регіонах. Є і політичні сили притаманні лише для певних регіонів - це "Розумна сила" в Запоріжжі та "Новий час" у Львові.

Співвідношення політичної та комерційної джинси як в друкованих так і в інтернет- ЗМІ - 50 на 50% (у середньому по всіх регіонах за дев'ять місяців). Політична джинса переважає над коменційною в газетах Запоріжжя - 59% політична джинса, Ужгорода - 75%, Харкова - 56%, Херсона - 63% та Дніпра - 55%. В онлайн-ЗМІ переважає політична джинса в Миколаєові - 58%, Луцьку - 65%, Полтаві та Херсоні - 80%.

джинса херсон

З комерційних замовників джинси практично у всіх досліджуваних регіонах переважають комерційні клініки, магазини та банки.

В рамках дослідження аналізувалось по два популярних друкованих та два популярних онлайн ЗМІ в десяти областях України - Запорізька, Дніпропетровська, Одеська, Харківська, Херсонська, Миколаївська, Полтавська, Ужгородська, Волинська та Львівська області. Моніторинг проводився кожен другий тиждень протягом дев'яти місяців з квітня по грудень 2016 року. Аналізувались всі матеріали, що вийшли в стрічці новин інтернет-видань, та всі матеріали тижневих випусків газет протягом тижня.

Моніторинг здійснювали експерти ІМІ в рамках проекту «Мережа медіа-спостерігачів», який виконує ІМІ за підтримки Freedom House та МЗС Норвегії.

Джинса - це журналістський матеріал, або матеріал прес-служб, що спрямований на поліпшення або ж створення позитивного іміджу політичних партій, окремих політиків або людей, торгових марок або окремих товарів, державних структур, а також благодійних фондів та релігійних організацій, та не позначений як реклама зрозумілим для переважної більшості людей чином.

Новости по теме
Комментарии (0)

Новости