Майже половина херсонців задоволена товарами та послугами


4 апреля 2016 года.

Як показало дослідження соціологічної компанії «Рейтинг», проведене на замовлення Міжнародного Республіканського Інституту, 40% херсонців відзначають, що у 2016 році їм стало легше отримувати інформацію про діяльність комунальних підприємств у місті.

Так, 40% херсонських респондентів упевнені, що інформація «швидше доступна», а 1% херсонців вважають, що таку інформацію дістати дуже легко. У Рівному, Сумах, Миколаєві, Ужгороді, Одесі відсоток таких людей не піднімається вище 28.

Середній бал якості громадських товарів і послуг, за цим же опитуванням, в Херсоні складає 2,6 із 5.

Так, 39% херсонців визнають роботу громадського транспорту задовільною. 43% мешканців міста задоволені станом тротуарів, а 10% вважають їх стан гарним.

42% мешканців міста визнають стан подвір'їв та прибудинкових територій задовільним. Для порівняння - в Одесі відсоток таких людей складає 28, а в Миколаєві і Запоріжжі - 32. 

38% херсонців задоволені станом парків та зелених насаджень у Херсоні.

Значна частина мешканців Херсона - 45% - визнають стан водозабезпечення у місті задовільним, а 15% вважають його стан гарним.

Теги: опрос
Новости по теме
Комментарии (0)

Новости

c8
пап