Херсонщина розпочинає роботу над створенням Стратегії розвитку туристичного потенціалу області в співпраці з ДАРТ


2 февраля

1 лютого відбулася онлайн-нарада, ініційована Державним агентством розвитку туризму України та управлінням туризму та курортів Херсонської ОДА. До участі у нараді за головуванням очільниці ДАРТ Мар'яни Олеськів було запрошено представників територіальних громад, громадських об'єднань, природоохоронних територій та туристичного бізнесу. Зустріч поклала початок роботі над створенням Стратегії розвитку туристичного потенціалу Херсонської області.

Першочерговим завданням, що стоїть перед туристичним сектором, на сьогодні є детальний аналіз туристичних громад з метою визначення потрібних кроків щодо налагодження інфраструктури, облагородження місць відпочинку, підвищення якості надання послуг.

«Нам потрібен детальний аналіз туристичних громад та стану інфраструктури в Херсонській області. Для того, щоб наші експерти змогли підготувати аналітичний звіт для створення ефективної Стратегії розвитку туристичного потенціалу Херсонської області», - підкреслила Мар'яна Олеськів.

Крім того, наразі ДАРТ працює також над розробкою «Мапи пріоритетних туристичних маршрутів України». Херсонщина має стати пілотним майданчиком, на якому планується відпрацьовувати регіональну стратегію розвитку туризму в контексті розробки цільової національної програми «Мандруй Україною».

«Ми зробили важливий крок у майбутнє - почали роботу над створенням Стратегії розвитку туристичного потенціалу Херсонської області. Це важливий знак, що свідчить про об'єднання сил для досягнення спільного результату. Дякую Державному агентству розвитку туризму України за е, що придіяляють значну увагу Херсонщині», - зазначив начальник управління туризму та курортів Херсонської ОДА.

Нагадаємо, попри труднощі, спричинені світовою пандемією, 2020 рік був продуктивним для туристичної сфери області. Херсонщина як «зелена зона» після послаблення карантинних обмежень залишалася популярним регіоном для відвідування. З урахуванням даних моніторингового дослідження туристичних потоків мобільного оператора «Київстар», зокрема підрахунку внутрішніх та іноземних гостей (у вигляді знеособлених даних), які перебували на території області не менше ніж 1 добу у приватних цілях, з метою MICE-, ностальгічного, інших видів туризму, відпочинку, оздоровлення, тощо, тільки за 11 місяців 2020 до Херсонщини завітали понад 3,8 млн відвідувачів, серед них - майже 57,4 тис. іноземців.

 

Новости по теме
Комментарии (0)

Новости