Директор Водоканалу оголосив догану диспетчеру за некоректну поведінку з абонентами під час ліквідації аварії

Директор Водоканалу оголосив догану диспетчеру за некоректну поведінку з абонентами під час ліквідації аварії
23 августа

16-17 серпня в процесі ліквідації масштабної аварії на водогоні в центрі міста до Водоканалу почали надходити скарги на некоректну та грубу поведінку диспетчера підприємства під час спілкування з абонентами.

Директор Водоканалу провів службове розслідування, особисто прослухав аудиоаписи телефонних розмов, оголосив догану та оштрафував диспетчера. Крім того, Михайло Чемерис попередив колектив про те, що у подальшому до порушників будуть застосовуватися суворі дії: догани, штрафи та звільнення.

На 43 будинках, мешканці яких потерпали без води, розміщенні відповідні об'яви із поясненням ситуації та вибаченням за поведінку диспетчера.

Колектив Водоканалу просить вибачення за ті випробування, які пережили мешканці центральної частини міста, перебуваючи у літню спеку без води. Сподіваємось на ваше розуміння і дякуємо за ваше терпіння.

Теги: водоканал, чемерис
Новости по теме
Комментарии (0)

Новости

шипшина